۱۳۸۷ خرداد ۱۳, دوشنبه

روپرت وارد می شود

اخیرا کتابی از جودی جیمز و جیمز مور به نام “چگونه یک نوجوان میلیونر باشیم” منتشر شده است
یکی از سه بازیگر اصلی هری پاتر، روپرت گرینت در این کتاب مصاحبه ای انجام داده است. در این مصاحبه روپرت از چیزهای مختلفی صحبت می کند، مثل آزمون بازیگری، توصیه به نوجوانانی که دوست دارند بازیگر شوند، مشهور و ثروتمند بودن در این سن چه حسی دارد و خیلی چیزهای دیگر.… یادت میاد اولین بار چه زمانی خواستی یه بازیگر بشی؟تو تئاتر دبستان نقش میستیک مگ رو بازی می کردم. (میستیک مگ فیزیکدان و منجم بریتانیایی است) اون وقتی فقط هفت سالم بود اما فکر کنم این اولین باری بود که فهمیدم از بازی کردن لذت می برم. پشتیبانی خانواده و دوستان تا چه اندازه اهمیت داره؟بی نهایت مهمه. بدون کمک و پشتیبانی مادرم نمیتونستم ویدیو از خودم ضبط کنم (و برای آزمون بازیگری بفرستم). در ضمن داشتن حامی به من اجازه داد تا بتونم درست به این قضیه فکر کنم که چه کاری میخوام انجام بدم. دونستن اینکه همیشه خانواده م و دوستان پشتیبان و حامی من هستند، همیشه بهم کمک کرده. چیزه دیگه ای به جز این اهمیت نداره. چه چیزهایی گرون قیمتی خریدی؟یه ست کامل و فوق العاده از وسائل گلف خریدم. اخیرا هم تو آزمون رانندگی قبول شدم و یه ماشین mini one و یه chevy pick-up مدل 1950 آمریکایی خریدم. اسکن هایی از این مصاحبه را می توانید در لینک های زیر مشاهده کنید.
اسکن 1#اسکن 2# برای دیدن عکس ماشین هایی که روپرت گفت خریده است، روی لینک های زیر کلیک کنید. Mini OneChevy Pick-Up
منبع:دیوانه ساز