۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

لاوندر سریشه

اینو دقیقا از رویه یه سایت ایرانی هری پاتری (بابا اه نمی خوام بگم دمنتوره....)حالا بگزریم قشنگه... نه بیخوده پس اگه بیخوده چرا گذاشتمش نمی دونم بخونینش دیگه چه قدر سوال می پرسین!!!!!!!!!!
لس آنجلس هم مانند روزنامه های دیگر که این روزها بخش های ویژه ای را به ششمین فیلم هری پاتر اختصاص داده اند، ویژه نامه خود را که در آن مصاحبه ای با جسی کیو صورت گرفته است را منتشر کرده است. او در شاهزاده دورگه نقش لاوندر براون را بازی می کند. در این مصاحبه، جسی در مورد تمام جنبه های مختلف فیلم از جمله نحوه گرفتن نقشش توضیح داده است که بخش هایی از صحبت های او را می توانید در ادامه خبر به فارسی مطالعه کنید. بقیه در ادامه خبر… سوال: برای آخرین گزینشی که از تو انجام دادن، کدوم صحنه رو با روپرت بازی کردی؟ جواب: در اصل باید حدود 15 تا 20 دقیقه بصورت بداهه بازی کنیم که واقعا ترسناک بود. خیلی زمانش طولانی بود. دیوید یاتس، کارگردان فیلم هم اونجا بود و می گفت: ‘سلام. خب جسی، این یه بسته بیسکوییت هست. یه بسته بیسکویت شکلاتی هست و میخواهیم هر کاری که به ذهنت میرسه با این بیسکویت ها انجام بدی.’ روپرت هم توی اتاق بود و روی یه مبل نشسته بود و با خودم فکر می کردم ‘حالا با این بیسکویت ها چه خاکی باید بریزم تو سرم؟’ سوال: چی کار کردی آخر؟ جواب: با خودم گفتم هر چه بادآ باد. فکر کنم روپرت هم واقعا یه کم ترسیده بود. بیسکویت ها کنار مبل بودند و از من دور بود. من هم وقتی رفتم بیسکویت ها رو بردارم جوری خودم رو چسبوندم به روپرت که قشنگ معلوم بود بیسکویت ها هیچ اهمیتی برام ندارن و فقط خواستم به اون نزدیک بشم. فکر کنم کاملا وحشت کرده بود. یادت هست اولین روز در صحنه فیلمبرداری چطور بود برات؟ خیلی جالب بود. فیلمبرداری بخش های من 6 ماه زمان می بُرد و میدونستم که سومین روز مربوط به صحنه فوق العاده بوسه هست. با خودم گفتم برای چی میخوان صحنه بوسه رو انقدر زود بگیرن؟ که بعدا فهمیدم برای این هست که استرس این صحنه باعث نشه روی بازیمون تاثیر بذاره و هر چه زودتر تموم بشه بهتره. این صحنه جلوی کلی عوامل در حدود 70 نفر ضبط شد. کلا روز اول بیشتر مربوط به آماده شدن برای صحنه بوسه بود.