۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

این شد یه چیزی!

خوب چه طورین خوش میگذره؟

امروز انقدر مطلب و عکس اینجور چیزا دارم که سلام کردن وقتمو میگیره ببین دنیا به کجا رسیده ها؟!
خوب اولش عکس دارم :
عکس هاگرید(این عکسه یه سری اطلاعاتم داشت که فکرنکنم بهدردتون بخوره مثلا مدل ماشینش چیه و ....{اگه خواستین می زارم})
ایندفعه عکسایه جالبو گذاشتم برین حال کنین:
عکس چو و سدریک (اگه اشتباه نکنم) و ویکتوره:
جالبه ببینین:
خوب حالا یه مصاحبه دارم با شخصیت های موردعلاقه ام فرد وجورج : (مخصوصا فرد)

در شاهزادهی دورگه ، فرد وجورج ویسلی افتخار دارن که صاحب فروشگاه شوخی ویسلی باشند.حالا اونا دارن درباره ی تجربیاتتون توی فیلم 6 میگن :( حال میکنین اینو خودم ترجمه کردم دیگه به سارا نمی گم 100 سال بعد می زاره)

سوال: آیا شما همه ی رمان های هری پاتر را به صورت کامل خوندین؟

جواب اولیور: آره . وقتی اولین تست بازی مونو برای نقش فرد و جورج دادیم . کتاب چهارم یعنی، جام آتش اومد تازه اومده بود به بازار و واین سریعترین فروش کتاب تا حالا بوده.

و ما میدونستیم که این یه چیزی خاصیه و دونستن اون به ما کمک می کنه تا درباره ی شخصیتمون تحقیق کنیم.

جواب جیمز:همه ی کارگردانا روش خاص خودشونو دارن و اما دیوید به طور قطع خیلی آرامه و به ما بهترین کتابخونه را داد تا شخصیتمونو پرورش بدیم.

جواب اولیور :

اون واقعا ما را وادار کرد در خودمون جست وجو کنیم تا شخصیتمونو پرورش بدیم به جای اینکه فقط به کارگردانی اون اعتماد داشته باشیم. آره اون کارگردان خوبیه ....آره..

سوال: مورد علاقه ترین صحنه شما در کار کردن " شاهزاده دورگه" چی بوده؟

جواب اولیور: اون حتما باید یه قسمتایی از فروشگاهمون باشه آره... . آره پرسنل یه جایه خیلی توپ ساخته بودن ، و اون جا خیلی افکت هایی مبهم بودن شبیه اون چیزایی که در فروشگاه بودن و شبیه صدای ترکیدن و اون چیزا بودن .

اون جا خیلی جای باحالی بود.

جواب جیمز : من خیلی از کار کردن با پرسنل خوشحال میشدم . همیشه ضبطه صحنه ها دوهفته طول میکشید.

و وقتی تموم میشد به کارکنان کمک میکردم تا صحنه را بسازن. من خیلی درباره ی کارگردانی یاد گرفتم و میدونین اقعا باحال بود!

سوال: آیا شما هم مثله تو کتاب که اشتباه گرفته میشین تویه فیلمم همین طوره؟

جواب اولیور: این خیلی خنده داره که شما اینو میپرسین. وقتی مابرای اولین کارمون رفتیم به من گفتن " هی جورج که همون جیمزی و تو هم باید فرد باشی نه؟

سوال : حالا برنامتون چیه ها؟

جواب اولیور: این خیلی باحاله که ما به اینکارا ادامه بدیم. ولی من هنوز زیاد به اینکه می خوایم بعد اینکار چی کار بکنم فکر نکردم. ولی ما بیشتر وقتمونو سال دیگه روی یادگاران مرگ کار میکنیم.

جواب جیمز: من خیلی دوست دارم کارمو در صنعت فیلم سازی ادامه بدم. من خیلی به کاراهای صدا علاقه مندم.

و به صداگذاری های فیلم برای انیمیشن ها و سریال ها توجه دارم.