۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

قالب جدید

پدرم در اومد تا این قالبه را زدم ! فکر میکنم برایه یه مدتی خوب باشه بعد شاید یه باحال تر گذاشتیم! خوب از اینکه یه ذره رنگارنگ بیریختیه ببخشید فرصت نداشتم درست رنگاشو بچینم! حالا سارا میاد درست میکنه! راستی من خیلی بدم میاد که هی بگیم جغد بفرستین آخه خودتون باید بفرستین باید با میل خودتون باشه و لی میدونین احساس میکنم داره گریم میگیره ! من خیلی برایه  این وبلاگ زحمت میکشم اون موقغ اینطوری که حتی هیچکی نمیاد نگاش کنه............ خودتون قضاوت کنین!؟ سارا میگه بخاطر اینه که تو بلاگر ساختیم ولی هیچ ربطی نداره! ولی حالا شاید اون درست میگه برایه گسترش کارمون شاید تو بلاگفایی چه می دونم پرشین بلاگی چیزی هم زدیم...........! اگه این کارو کردیم حتما بهتون می گم!

ولی خواهش میکنم اگه حتی اتفاقی به این وبلاگ سر زدین خواهش میکنم جغد بفرستین! 1 دقیقه بیشتر وقتتون رو نمی گیره!